List od Pierwszej Damy RP

Witam wszystkich,

2 kwietnia tego roku swoje 45 urodziny obchodziła Pierwsza Dama Rzeczypospolitej Polskiej Pani Agata Kornhauser-Duda. Z tej okazji wysłałem do Pierwszej Damy list, dziś dostałem odpowiedź, po białej kopercie z Kancelarii Prezydenta spodziewałem się lakonicznej odpowiedzi od Sekretarza Stanu, jednak to, co kryło się w kopercie lekko mnie zaskoczyło....Druga koperta, kremowa, z nadrukowanymi słowami Agata Kornhauser-Duda.








A w środku? Papierowa zakładka, również z imieniem i nazwiskiem Pierwszej Damy i najważniejsze - list. Osobista odpowiedź Pierwszej Damy szczególnie umiliła mi ten dzień.






Do następnego

Komentarze

  1. Gratulacje :D Ja wysłałam już kilka listów i brak odpowiedzi :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Do Pierwszej Damy to radzę na adres Prezydenta, mi się udało ;) życzę powodzenia!

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Pozdrowienia z Danii

Podziękowania z Belgii