Podziękowania z Belgii

Witam wszystkich,
dziś w skrzynce na listy zastałem małą kopertę z koroną i napisem ,,Palais de Bruxelles''. Do Belgijskiej rodziny królewskiej wysłałem już trzy listy, nie był to wielkanocny, nie był to też list od Królowej Matyldy, podziękowania dotyczyły Króla Filipa I.




 


W środku znajdowała się mały sztywny bilecik z z taką samą koroną i napisem jak na kopercie, oraz podziękowania:

Jego Królewska Wysokość Król otrzymał uprzejme życzenia, które napisałeś z okazji jego 57 urodzin. Król serdecznie Ci za nie dziękuje.

To dość wolne tłumaczenie, jeśli znasz francuski lepiej od mnie proszę napisz mi poprawną wersję w komentarzu, a ja poprawię post.


Do następnego

Komentarze

  1. Według mojego tłumaczenia ;):
    Pałac Brukselski/Pałac w Brukseli
    Jego Królewska Wysokość Król otrzymał uprzejme życzenia, które napisałeś z okazji jego 57 urodzin.
    Król serdecznie Ci za nie dziękuje.
    Bruksela, kwiecień 2017

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Pozdrowienia z Danii